Inlägg: 1240164
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Enligt Gunnar har Freddan haft beredskap:
"Vilken beredskap har ni för att få hem Foppa?
- Vi har tittat på olika alternativ för en snabb hemresa för Peter om Sverige skulle förlora kvartsfinalen mot Slovakien. Samtidigt vill vi ju att det ska gå bra för Tre Kronor, så det är med blandade känslor vi söker lösningar för honom med flyget hem."
Dagens låttitel (inte text dock...):
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=7601973299050436553&ei=Pk6GS4vxEKXk2gKZ9dWKCw&q=this+flight+tonight&hl=en#docid=5619848286720237103
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Ää nu tycker jag ni är orättvis. Det är Peter som ska ut och flyga och det är med honom freddan ska prata ihop sig med. Och att i förväg fråga Peter OM sverige blir utslaget när vill han åka är ju lönlöst. Det gör han inte.
Och just nu är han så besviken att han inte vill prata med någon på ett par timmar. Så enligt mig har freddan gott om tid att ordna det här.
Och just nu är han så besviken att han inte vill prata med någon på ett par timmar. Så enligt mig har freddan gott om tid att ordna det här.
Bra freddan