Inlägg: 1240202
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Ja vi fick Skröder skadad och FBK Bartecko. Färjestad hade många i OS dom med, Severin Blindenbacher, Marius Holtet, Anders Bastiansen, Jonas Holøs och just Lubos Bartecko. Vilka som "vinner" på bortfallen om man ser till matchen på lördag är nästan omöjligt säga känns det som men skulle jag tvingas välja något så väljer jag FBK.
Edit: Skröder försvann ju under OS också kom jag på.
Redigerad kommentar