Jag tror att ni behöver skoja till det för att undertrycka era skamkänslor.
Inlägg: 1240257
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T: Timrå Fermented Eagles, den får du gratis av mig. Vad tycks? Ni som är lite less på er örn kan ju jäsa till den lite.