Björn W: Jag kan ta förluster mot ett bättre lag, men jag avskyr fusk.
Inlägg: 1241443
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
Wayne Gresky:
Jag vet inte vad jag ska säga. Det känns bara så otroligt ...töntigt.
Får det gå till hursomhelst? Kan man förlänga 5-mot-3-lägen i avgörande finaler genom att inte släppa ut motståndarlagets spelare? Ska en domare tillåtas hitta hur underliga utvisningar som helst utan att bli granskad?
Det är patetiskt. Andersson måste vara en väldigt olycklig människa inombords som ständigt försöker hävda sig på det här sättet.
Jag vet inte vad jag ska säga. Det känns bara så otroligt ...töntigt.
Får det gå till hursomhelst? Kan man förlänga 5-mot-3-lägen i avgörande finaler genom att inte släppa ut motståndarlagets spelare? Ska en domare tillåtas hitta hur underliga utvisningar som helst utan att bli granskad?
Det är patetiskt. Andersson måste vara en väldigt olycklig människa inombords som ständigt försöker hävda sig på det här sättet.
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
Så jävla tragiskt. Hur många "riktiga" utvisningar åker vi på idag? 2? Och för att inte tala om de tragiska jävla socialbidragsnötter i Timrås sekretariat som avgör matchen. Grattis, jävla begåvningsreserv.