MagnusS: Så är det verkligen inte, ibland är de emot oss även när vi vinner.
Inlägg: 1241787
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
spud:
Faktum är ju att när ett lag förlorar, Modo , Leksand eller vilka det nu må vara så är det domaren som får skit oavsett om han varit bra eller inte. Varför är det så? Det snackas aldrig om att laget varit dåligt vid en förlust utan bara om hur dålig domaren varit..