Bragd-Birger: Vi bör nog ligga en bit över 80 pinnar där om domarna hade dömt efter regelboken den här säsongen.
Inlägg: 1241802
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
Wayne Gresky: Ja, det är synd om er, riktigt synd. Moraliskt sett så är ju guldet redan ert. No bother even playing for it, typ.