Inlägg: 1243473
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-03-06
Icing-Ove: Hehe den där skribenten var inne på samma spår fast värre sist vi körde över hv i jönköping.
Modo var gnälliga, domarna var värdelösa,foppa var sämst, alla i hv var bäst,näslund var ful och davidsson var snygg, förlusten var orättvis och kanske de 3 poäng modo fick borde ha strukits å automatiskt tillfallit hv71 eftersom dom minsann var både starkast,snyggast och bäst.
Jag misstänker att han e enögd av den anledningen att han ser så skelögd ut att han mest troligt bara kan se matcherna med ett öga i taget.
Modo var gnälliga, domarna var värdelösa,foppa var sämst, alla i hv var bäst,näslund var ful och davidsson var snygg, förlusten var orättvis och kanske de 3 poäng modo fick borde ha strukits å automatiskt tillfallit hv71 eftersom dom minsann var både starkast,snyggast och bäst.
Jag misstänker att han e enögd av den anledningen att han ser så skelögd ut att han mest troligt bara kan se matcherna med ett öga i taget.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-03-06
Icing-Ove: Jabba är en rolig skribent, det går inte att komma ifrån.
nyheter24.se/incoming/article316269.ece/ALTERNATES/img514x344/sxeeacec.jpg
För ytterligare humor, läs Kåldockans HV-blogg:
nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/hv71/316263-gnall-gnall-gnall