bisterfinnen: Macke spelar inte, dock är Susse tillbaka. Källa: officiella.
Inlägg: 1243598
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
shinzawai: Skit åxå, i dubbel bemärkelse! Spelare, använd HANDSPRIT!! Både här o där.
Varför inte Hägga in me Foppa? Länge sen Hägga fick briljera o måla nu.
Så radioskuggan är inte så kompakt, ännu iaf. Synd om Hålla, oturen fortsätter.
Varför inte Hägga in me Foppa? Länge sen Hägga fick briljera o måla nu.
Så radioskuggan är inte så kompakt, ännu iaf. Synd om Hålla, oturen fortsätter.
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
shinzawai: Fan också, Macke har varit riktigt jävla bra på slutet.