Inlägg: 1243716
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Vi hade 6000 mot er, det var en torsdagsmatch. Huruvida den sändes i C+ vet jag inte då jag var på plats. Vi har ju, i likhet med er, inte haft nån direkt succe med biljettförsäljningen den här säsongen. Nu mot slutet, då det varit idel viktiga matcher, har snittet legat på en bit över 5500. 5200 mot SSK, 6000 mot Modo, 5700 i lördags mot Brynäs.
Men det krävs ju att det gäller nåt även för er del för att folket ska masa sig iväg.
Men det krävs ju att det gäller nåt även för er del för att folket ska masa sig iväg.
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Åke unger och Ankan ska kommentera... hur är synken mot webbradion?
Redigerad kommentar