Poffa: Undrar jag om Den där Jon Moreus har Molle som en av sina klienter, han har kommit upp bra sen han kom tillbaka.
Inlägg: 1243764
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Jag tycker att vi har en hel del lirare som inte stämplat in på jobbet ännu idag.
Men det var ju "klart" nu när de andra lagen skulle få avstängda spelare.
Hette det.
Vääässssssby!
Men det var ju "klart" nu när de andra lagen skulle få avstängda spelare.
Hette det.
Vääässssssby!
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud: Helvete. Fokusera på rätt saker. Hämnd är helt klart fel sak.