Inlägg: 1243787
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Bad_Brett: Nu har vi inte förlorat än, och även om jag skrivit om foppa så är han inte vårt största problem. Utan det är att vi tappar spelare i offensiv zon, samt att skeaik alldeles för enkelt tillåts ställa om till anfall.
Riktigt dåligt av Foppa. Den som sa att Forsberg är bäst förbannad visste inte vad han talade om.
Annars är det väldigt signifikativt för MoDo att man aldrig kan vinna den här typen utav matcher. Det är inte första gången man viker ner sig så fort det börjar osa slutspel.