Bad_Brett: Nu plockar vi målis, annars är vi korkade.
Inlägg: 1243886
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
NuMo: När det var avvaktande utvisning, menar du? Annars är det inte tillåtet.
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
NuMo: Fast det får man väl inte,. Jävla pajasregel. Vem har kommit på den jävla pajasregeln?