NuMo: Jag sammanfattar dagen. BAJS och godnatt!
Inlägg: 1243897
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Wayne Gresky:
Vad ska man säga? Det här är vardagen för en MoDoit. Sämst när det gäller.
Vad ska man säga? Det här är vardagen för en MoDoit. Sämst när det gäller.