Bad_Brett: Var det dessutom nödvändigt att låta en kedja som varit helt värdelös hela kvällen spela sista bytet? Är det möjligt att titta mer på pucken än vad alla fem gjorde?
Inlägg: 1243931
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Wayne Gresky:
Nej. Men det såg ju ungefär ut som fjärde matchen 99. Samt att de bästa spelarna såsom Zuccarello och Pikkarainen var helt värdelösa. Mer typiskt MoDo kan det inte bli. Nu kommer man förmodligen missa slutspelet med en poäng, på grund av att man släppte in ett mål med en sekund kvar. Detta kommer innebära miljonförluster för hela föreningen.
Man kan ju hoppas att hela föreningen med Foppa i täten är rejält revanschsugna inför nästa säsong, men så roligt ska vi väl inte ha det.
Nej. Men det såg ju ungefär ut som fjärde matchen 99. Samt att de bästa spelarna såsom Zuccarello och Pikkarainen var helt värdelösa. Mer typiskt MoDo kan det inte bli. Nu kommer man förmodligen missa slutspelet med en poäng, på grund av att man släppte in ett mål med en sekund kvar. Detta kommer innebära miljonförluster för hela föreningen.
Man kan ju hoppas att hela föreningen med Foppa i täten är rejält revanschsugna inför nästa säsong, men så roligt ska vi väl inte ha det.