4 SSK:are avstängda även över matchen emot MoDo.
Inlägg: 1244466
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Salle: Fyfan vad diciplinnämnden gör allt för att bjuda in TIKarna till slutspel. De är medveten om att vi aldrig vinner när vi har det lätt, så de skadeskjuter SSK så vilt det bara går för att på så sätt smeka in TIK ovanför slutspelsstrecket.
FYFAN
FYFAN