73Sjöbba: Swooosch.
Inlägg: 1244470
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hawerchuk: Eller förresten, det var ljudet när en nyligen toalettränad Frölundasportchef uttalar sig om Frölundas slutspelschanser.
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hawerchuk: We are now the knights who say "Ekki ekki ekki ekki ftang Zoom-Boing Z'nourrwringmm"
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hawerchuk: Låt mig gissa. Vinddragsljudet när fem modospelare åker mot domaren efter avblåsning?