JAJAMENSAN! NÄSAN!!!
Inlägg: 1244732
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
MODOJohan: Det kändes nästan som om SSK bad om ursäkt för att de gjorde mål genom att helt spela med huvudet under armen.