Nikki Nine: Nejeh, jag tar gärna en Rögle-seger först. Desto större drullemarginal för MoDo, desto bättre.
Inlägg: 1244758
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Björn W: Detta hav av öppen is i mittzonen är inget bra för Modo.