Dallas: Säg ett tillfälle när Timrå har varit 'bäst'.
Inlägg: 1247043
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Jag svarar din fråga med en annan fråga. Fast så får man ijenkligen inte göra.
Vi lirar håkki på Torsdag, vad gör ni?
Vi lirar håkki på Torsdag, vad gör ni?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Dallas vill ha diskussionen om Timrå i "Apropå ingenting", vi behöver nog inte dra det längre än så. :-)