Inlägg: 1249633
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så känns 3 matcher på tok för lite...
Speciellt om man jämfört vad som gett avstängningar tidigare under säsongen.
Undra om det faktum att det är en förstamålvakt lindrar straffet, för inte hade det blivit så lite för "utbytbar" utespelare.
Speciellt om man jämfört vad som gett avstängningar tidigare under säsongen.
Undra om det faktum att det är en förstamålvakt lindrar straffet, för inte hade det blivit så lite för "utbytbar" utespelare.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar