Idag tror jag jyckarna och VF tar hem klara segrar. Övergår från att spela x på alla slutspelsmatcher till att spela seger för dessa lag.
Inlägg: 1250065
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Jag har hemmasegrar på Timrå, Frölunda samt Leeds ikväll :)