spud: Ja men om pucken ligger lös?
Inlägg: 1250268
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Om pucken ligger lös och nån puttar på målvakten (som befinner sig i målgården) så borde väl det innebära nån slags goalie interference och utvisning???
Och således inget mål?
Och således inget mål?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Fast i detta fall tycker jag att honken lagt sin plock över pucken.
Jyckarna har slängt in en oväntad slutspels joker, aningen dåligt inställt sikte dock.
02:53Skott utanför Magnus Åkerlund
02:38 Skott utanför Magnus Åkerlund
01:46 Skott utanför Magnus Åkerlund
Jyckarna har slängt in en oväntad slutspels joker, aningen dåligt inställt sikte dock.
02:53Skott utanför Magnus Åkerlund
02:38 Skott utanför Magnus Åkerlund
01:46 Skott utanför Magnus Åkerlund