Känns skönt att man inte slösat bort tiden trots allt.
Inlägg: 1250395
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såg just Färjestads 3-3. Hur i hela svärord kan man döma mål där? Det är både en solklar slashing och en ännu "solklarare" hög klubba. Riktigt svagt att inte se det, när man har 4 par ögon på isen som har som enda uppgift att faktiskt se sånt.