NuMo: Jag tycker att FBK:s straff var korrekt.
Inlägg: 1250471
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Det är ju det jag säger. Men med tanke på det så missade domarna snöpligt nog 200 likadana händelser på banan. Inte så bra.
Redigerad kommentar