Inlägg: 1251641
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Tja, de lägger väl bara över SVT till konspiratörernas sida och fortsätter sitt korståg.
Hoppas verkligen att alla dessa människor såg programmet och hörde hans erkännande. Intressant btw att programmet kom till efter tips om att snubben blivit oskyldigt dömd...tro om tipsaren är nöjd...?