NuMo: MZA då? Han kommer dessvärre vräka in poäng.
Inlägg: 1251802
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Nä, det blir orättvist nog något farmarlag där han slåss. Sen är han ju inte helsvensk heller.