Inlägg: 1256528
Svarskommentarer
Sv: Sv: Apropå ingenting....
bisterfinnen: Nja, hans status som hockeytyckare stärks för varje klick som görs på länkar till hans material, så jag låter bli. :-)
Sv: Sv: Apropå ingenting....
Hockeyunderhållning av Sedinarna, går matchen i repris så kan jag tipsa om att den är värd att se. Vilken hyllning av publiken.
Tänkte på att det är tur att de har ett kort och enkelt namn, eftersom de som snackar, behöver säga det så många gånger.
Tänkte på att det är tur att de har ett kort och enkelt namn, eftersom de som snackar, behöver säga det så många gånger.
Follow my lead. Skriv lite på Wikegårds blogg idag.