Inlägg: 1256586
Svarskommentarer
Sv: Sv: Apropå ingenting....
Poffa: Hockeyporr, av bästa märke!
Jag är dock rätt säker på att Ovie tar det inatt, tyvärr.
Icing-Ove, kan du inte köra lite Owie-Woodie?
Jag är dock rätt säker på att Ovie tar det inatt, tyvärr.
Icing-Ove, kan du inte köra lite Owie-Woodie?
Sv: Sv: Apropå ingenting....
Poffa: Man får nästan tårar i ögonen.
Vem är bäst. Foppa eller Tvillingarna Sedin?
Vem är bäst. Foppa eller Tvillingarna Sedin?
bisterfinnen: Säsongens mål? Mycket möjligt.
www.youtube.com/watch?v=me3GPkF7m5s