Inlägg: 1256711
Svarskommentarer
Sv: Sv: Apropå ingenting....
Icing-Ove: ...och första perioden slut utan poäng av Ovetjkin. Endast en high-sticking av honom som därmed krympte hans istid i första till 8:33.
Nu måste han öka lite.
Nu måste han öka lite.
Ännu inget skott från Ovechkin....