Inlägg: 1258308
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Och vad det gäller Malek är han visst rätt billig i år, hans kontrakt ser annorlunda ut i år jämfört med i fjol. Det borde således inte bli så enormt svårt att trada honom.
Jag håller med, det är en bra öppning av Freddan. Han har landat fyra spelare som många huggit på.
Detta är ett tredbrott. Vad jag vet så var det länge sedan MODO lyckades värva spelare som andra klubbar intresserade sig för.
Fast jag är inte så säker på att Rosén och Blomqvist är avsedd för tredje och fjärde.
I den här lilla trevliga intervjun på Modoprospects säger "Blomman" att han gärna spelar med Susse och Skröder. Fast det är klart, han spelar väl helst center.
www.modoprospects.com/#post17