Inlägg: 1258327
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
hellge: Ja då var näste spelare klar. Ser intressant ut, nu är det till att landa lite spets till första och andra linen.
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
Vem som helst kan väl se att han är köpt på Rusta...
Han fick någon form av signing bonus, sägs det.