Inlägg: 1258394
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud:
Ett kul tifo till hösten borde vara "Vår Henrik är bättre än er"
Ett kul tifo till hösten borde vara "Vår Henrik är bättre än er"
Redigerad kommentar
Dessa killar yngre och MÅSTE ta kliv i sin utveckling. och där har våra äldre spelare en viktig roll.