Inlägg: 1258936
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Vi säger så här. Det positiva i kråksången är att han lirat ett par säsonger på den här sidan av pölen. Och att Freddan säkerligen sett honom ett par gånger. Värvar vi något från AHL eller dylikt vet man egentligen aldrig riktigt vad man får.
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Nu hade man inte så höga förhoppningar på Pikkadollen när han kom heller. Men hade man tänkt att denna kille skulle vara vårt offensiva backvapen nr 1 så kan jag nog hålla med om att jag hade hoppats på något bättre.
http://www.eliteprosp...L&order=TP
Å andra sidan är Cook finska ligans fjärde bästa poängplockare av de lediga. Mjeh, jag är besviken.
Edit: Pikka gjorde bara 23 poäng i sin senaste SM-liiga-säsong. Håller med om att de är svårbedömda.
Redigerad kommentar