spud: Jag hoppas man skall ha Charlie plus ytterligare en ruskig PP back. Så om Pikkadollen stannar så ser det fint ut. Man kan köra med dem i varsin formation i 5 mot 5, men ställa dem tillsammans i PP.
Inlägg: 1258960
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Är det helt klart nu att Aravirta lämnar eller?. Tänkte på att Freddan inte gått ut och meddelat det någonstans.