InVinoVeritas: 19 bast faktiskt! Rätt ska vara rätt. ;)
Inlägg: 1259102
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Vad i helvete, ska vi tappa Tarkki till NHL?!
translate.google.com/translate?hl=sv&u=http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/04/1103885&sl=fi&tl=en
translate.google.com/translate?hl=sv&u=http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/04/1103885&sl=fi&tl=en