Inlägg: 1259122
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
InVinoVeritas: Det hela låter lite underligt då dom signade Gustafsson för 2 år bara häromdagen och Giguere funkar klockers som mentor för Monstret.
Dessutom minns väl Toronto Vesa Toskala med blandade känslor så finska målisar borde kanske avskrämma lite.
[url=mapleleafs.nhl.com/club/news.htm?id=525684]gkömde länken[/url]
Dessutom minns väl Toronto Vesa Toskala med blandade känslor så finska målisar borde kanske avskrämma lite.
[url=mapleleafs.nhl.com/club/news.htm?id=525684]gkömde länken[/url]
Redigerad kommentar
Ska han tampas med Gustafsson om 1:a spaden nu tro?