Inlägg: 1260115
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey:
Ju mer dagar som rinner iväg ju större risk blir det att det blir Fagervall eller någon i den klassen tyvärr som kommer erbjudas jobbet. och då har i mina ögon den här nystarten redan förstörts innan den börjat. Gillar inte det är så tyst angående tränar rollen i klubben menar alla andra lag i serien har ju klart med tränare så är ju inte direkt så man konkurerar med något annat lag om tränare i serien så tycker man borde kunna vara lite mer öppen om just tränare nu.
Ju mer dagar som rinner iväg ju större risk blir det att det blir Fagervall eller någon i den klassen tyvärr som kommer erbjudas jobbet. och då har i mina ögon den här nystarten redan förstörts innan den börjat. Gillar inte det är så tyst angående tränar rollen i klubben menar alla andra lag i serien har ju klart med tränare så är ju inte direkt så man konkurerar med något annat lag om tränare i serien så tycker man borde kunna vara lite mer öppen om just tränare nu.
Att träna Malmö måste väl ändå vara ganska riskabelt och att gå ner en nivå lär väl inte vara det roligaste. Men samtidigt så har väl Modo de senaste 3 åren inte varit speciellt snäll mot sina tränare heller. Eller jag har helt sonika glömt bort alla tränare och vad som hände dem sedan guldåret.