Cyklob: Om man är öppen om sina ambitioner och sen misslyckas uppnå dessa då får man skit i kubik. Det har vi många exempel på i vår klubb det senaste året. Därför tycker jag det är klokt med denna inställning.
Inlägg: 1260117
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud:
Jo iof men som sagt tycker det borde finnas ganska bra med intresse för att träna MoDo, men ju mer dagarna rullar iväg så känns det som att det kommer sluta i någon panik tränare typ. Därför det skulle kunna vara bra om man gick ut och meddela hur läget ligger till om man är nära någon eller så man behöver ju inte nämna namn osv.
Jo iof men som sagt tycker det borde finnas ganska bra med intresse för att träna MoDo, men ju mer dagarna rullar iväg så känns det som att det kommer sluta i någon panik tränare typ. Därför det skulle kunna vara bra om man gick ut och meddela hur läget ligger till om man är nära någon eller så man behöver ju inte nämna namn osv.