Inlägg: 1260132
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Cyklob: Jag tänker mest att han borde ha mer skills än Fagervall med tanke på att han hållit på nere i NLA som ger bra med deg till bra tränare.
Sen bor han väl i Umeå vilket borde underlätta.
Vad gör Eldebrink, har han kontrakt? Undrar varför Ulf Dahlen inte fungerade i VF?
Sen bor han väl i Umeå vilket borde underlätta.
Vad gör Eldebrink, har han kontrakt? Undrar varför Ulf Dahlen inte fungerade i VF?
Jag har bara svaga minnen av han från tiden i löven, har ingen aning om hur han är som tränare men du kanske har bättre koll?.