Inlägg: 1260269
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
qwertas: Alltid nåt. Vi har ju saknat ett riktigt bredarsle i laget sen Wernblom tynade bort. Skulle dessutom passa bra med Pikkas "doll" ifrån backplats OM han stannade.
et vad det verkar eftersom han värvat Hedman som har sin styrka i att bredarsla sig framför målet.
Redigerad kommentar