Modoante: Personligen är jag helt övertygad om att en sådan som Kristian Forsberg skulle kunna ta en sådan roll om tränaren sa åt honom det. Ifjol så tycker jag att det fanns spelare som var betydligt sämre än honom som fick spela då han fick sitta.
Inlägg: 1260272
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
qwertas: Om kristian Forsberg har sådana kvaliteter så har han då dold dom väl måste jag säga.
Sv: RE-building the future 2010/2011
qwertas: Ja vad var det, i 10-3 matchen mot FBK, då K-fopp täckte skott vid ställningen 7-1 eller liknande... alltid något