Nikki Nine: Kung! Precis den spelartypen som vi behöver.
Inlägg: 1260361
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Jag vet väldigt lite om Kempe som spelare, men litar på de som säger att vi behöver honom. Men jag vill se lite stjärnor snart, givna förstaliners. Vi har ett ganska ungt lag som det ser ut just nu, så att jag ser nog gärna att vi landar lite mer rutin till laget inom kort.