Inlägg: 1260387
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey:
Vi ska som du är inne på ha en bredare och mer slagkraftig och konkurens mässig trupp iår gemfört med i fjol. Så jag tror nog Kempe är en spelare man kikar på utöver dom 3 som Freddan nämde. Sedan som du säger så är ju inte någon garanterad en plats för dom bevisat att dom håller måttet, det kommer säkert bli tal om några utlåningar både på back och forwards sida med.
Vi ska som du är inne på ha en bredare och mer slagkraftig och konkurens mässig trupp iår gemfört med i fjol. Så jag tror nog Kempe är en spelare man kikar på utöver dom 3 som Freddan nämde. Sedan som du säger så är ju inte någon garanterad en plats för dom bevisat att dom håller måttet, det kommer säkert bli tal om några utlåningar både på back och forwards sida med.
Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey: Och Linköping funderar på att göra en centervärvning, som enligt någon kommentar på hockeysverige.se skulle "göra alla förvånade. Tja, det får man väl säga...
http://mrmadhawk.se/2010/april/bloggen-avslojar-steen-nara-linkoping.html#comment
Men om man nu söker 3 forwards för 1a och 2a så förstår jag inte jakten på Kempe och då chansar jag på att man söker 4st totalt och då har vi en ganska bred trupp och ingen kan vara garanterad plats. Samtidigt så var väl inte K.Forsberg och Häggström garanterad plats ifjöl och det tillsammans med många spelare som man inte vet om de håller för ES kan göra truppen väldigt svag igen. Men man skall väl inte gå omkring och tro att alla av Rosén, Blomqvist och Hedman inte är bra nog för den plats de är värvad för.