Inga finnar i Minsk till hösten. Vad innebär detta angående Pikkadollen?
Inlägg: 1260681
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Mats Wennerholm spekulerar om nästa säsong:
"Det ska bli kul att följa hur det går nästa säsong, men något säger mig att Modo inte missar slutspel två gånger i rad."
Kanske har missat något.
"Det ska bli kul att följa hur det går nästa säsong, men något säger mig att Modo inte missar slutspel två gånger i rad."
Kanske har missat något.