Paddan: Gör som spud, dissa nu och ändra dig vid lämpligt tillfälle.
Inlägg: 1260796
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Fotograf-Sandin droppar Ritola och Figren som tänkbara nya förvärv på Twitter. Stämmer? Återstår att se.
twitter.com/markussandin
twitter.com/markussandin
Sv: RE-building the future 2010/2011
T T: Oh boy, jag sågade Challe 2 månader in i hans första säsong som huvudtränare i elitserien, dessutom för världens äckligaste lag.
Sen uppskattar jag att det blev han 2½ år senare före namn som Leif Strömberg, Jocke Fagerwall, Gunnar Persson eller Uffe Dahlén. Får jag skepparexamen eftersom jag lyckas vända på skutan så enormt?
Edit: Jag är helt säker på att vi har en bättre ledare nästa säsong än iår, det gäller er också.
Sen uppskattar jag att det blev han 2½ år senare före namn som Leif Strömberg, Jocke Fagerwall, Gunnar Persson eller Uffe Dahlén. Får jag skepparexamen eftersom jag lyckas vända på skutan så enormt?
Edit: Jag är helt säker på att vi har en bättre ledare nästa säsong än iår, det gäller er också.
Redigerad kommentar