Inlägg: 1260889
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey:
Enligt mig så behövs det 1 riktigt bra center sedan 2 riktigt vassa yttrar. Men jag tror även att man skulle behöva en forward till och det är väll där Kempe kommer in i bilden.
På backsidan skulle jag också gärna se någon mer back, för jag tror nog både Westin och Bonsaksen ligger i farzonen att bli utlånade då ingen av dom riktigt är mogen att ta en ordinarieplats. Då är ju Eddie betydligt bättre alternativ.
Enligt mig så behövs det 1 riktigt bra center sedan 2 riktigt vassa yttrar. Men jag tror även att man skulle behöva en forward till och det är väll där Kempe kommer in i bilden.
På backsidan skulle jag också gärna se någon mer back, för jag tror nog både Westin och Bonsaksen ligger i farzonen att bli utlånade då ingen av dom riktigt är mogen att ta en ordinarieplats. Då är ju Eddie betydligt bättre alternativ.
Det kanske blir dyrare på det viset, men ännu ett missat slutspel går inte. Och att hoppas på att varenda nyförvärv som knappt spelat i ES skall anpassa sig och göra bra ifrån sig är väl att hoppas på för mycket.