Inlägg: 1261838
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey: En säker källa har sett sakic på statoil i härnösand, han hade mumlat något om modo, play for free, skott i krysset och a dream come tru.
Ja dåså, äntligen, som vi har väntat
Ja dåså, äntligen, som vi har väntat
Att tre forwards skall in låter ju onekligen bra, vilket bör göra att man får en hel del konkurrens om platserna och ingen kan som förra säsongen känna sig garanterad plats.
Om nu toppklass eller vad Freddan sa verkligen är Toppklass så ser bygget riktigt rikgit bra ut.