Wayne Gresky: Jobbigt värre. 7 matcher i Sthlm...
Inlägg: 1261852
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoEcke: Jag konstaterade att det är två lördagsmatcher borta mot AIK och två lördagsmatcher borta mot DIF. Tillfälle att kombinera besök i huvudstaden med hockey alltså.