Inlägg: 1261858
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Björn W: Och om någon nu trodde på Wargen i Modo så kan ni sluta med det nu.
Sv: RE-building the future 2010/2011
Kanske dags för Shaun Heshka att skriva på för MoDo kommande säsong istället, det var ju nära sist...
The Lugnethallen connection, den hade jag missat. Inte för att den garanterar något i och för sig. Tomas Jonsson, Lars Djuse, Anders Kallur, Benoit Perreault och Björn W har ju alla luktat på varandras kollektiva svett i de omklädningsrummen.
Redigerad kommentar