hellge: Hörru, du får skriva det första inlägget i "Alfreds Bar" på www.modohjerta.com/forum och dra detaljerna kring medlemskap i MoDo FF för 2010. Vi blev ju avbrutna i det spörsmålet på officiella.
Inlägg: 1261860
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Nice, Mod & hjärta kanske inte har flest inlägg men helt klart de snyggaste och mest sofistikerade välkomponerade underforumen. Finkultur och fulkultur, Alfreds bar och annat. Nu återstår bara att fylla dem med inlägg...
Nice, Mod & hjärta kanske inte har flest inlägg men helt klart de snyggaste och mest sofistikerade välkomponerade underforumen. Finkultur och fulkultur, Alfreds bar och annat. Nu återstår bara att fylla dem med inlägg...